The simser - En blogg om sims

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Låtsaskompis

Av Levina - 7 januari 2012 15:25

Det skulle ju bli en bild från spelet, men icke. Tar ett Låtsaskompis inlägg istället!


LÅTSASKOMPIS


Hallå! Dethär inlägget handlar om låtsaskompisar! Den leksaken du får med Leva Livet!

När ett barn föds (tvillingar/trillingar) är det ungefär 90% att man får en docka med posten från en okänd släkting. Du kommer inte missa det! Du får hämta dockan med posten.

Det är samma sak om man adopterar, bara så ni vet ;)


Om du leker tillräckligt mycket med dockan kommer den att bli till liv. 

Men hur vet du när du har lekt tillräckligt?

Jo, du får upp två meddelanden. Först får du en där det står att dockan är en mycket speciell leksak till din person. I det andra står det att man ska se vad som händer. 

När du växer upp till ett barn så  växer låtsaskompisen i takt, om du har satt ut den i huset.

Så fortsätter det hela tiden. 

När du är barn kan du leka med kompisen. Men ingen annan ser den, utan du. Därför kan personer tro att du är coco (endel säger det o_o). 


Låtsaskompisen kan te.x städa åt dig med. 

Om du har ett Livsjuice - elexir kan du göra låtsaskompisen verklig!


Lycka till!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Levina - 29 augusti 2012 13:33

Hejhej! Jag har inte bloggat på ungefär 1000 år, men mycket har hänt. TEX. gick min dator sönder, och hade ingen som helst chans att blogga, det tog ungefär 3 mån innan det var framställt att den inte kunde lagas. Sedan tog den en himla tid innan...

Av Levina - 8 januari 2012 17:12

Mihi, bloggen handlar ju om Sims, men iaf :p       Dethär var koden jag fick när jag skulle kommentera fantas blogg, TVÅ gånger. Vad knäppt ^^  ...

Av Levina - 8 januari 2012 14:02

    DAGENS SPECIALARE  - PREMIUM INNEHÅLL   AKTUELL SPECIALARE:   Flipperspelet Atom-Jack i Planetattack   Atom-Jack är tillbaka för att fixa biffen i den här klassiska flipperversionen av Planetattack! Få högsta poäng med ett skickl...

Av Levina - 8 januari 2012 13:55


..för att jag inte uppdaterat idag. Spelat sims hela dagen, eller spelat och spelat, BYGGT snarare. Huset är nästan klart. Och snart kommer några fler inlägg.  Förlåt, förlåt, förlåt!      ...

Av Levina - 7 januari 2012 18:43

      Lite fakta om Den nya expanisionen "I Rampljuset" (kommande) Ni vet säkert om dom sociala sakerna, men vet nu det andra?       LIMITED EDITION   De som förbeställer nu kommer automatiskt att uppgraderas till en särskild Lim...

Presentation


Välkommen till min simsblogg. Jag heter Levina och driver den! ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Not from Sweden?

Gästbok ;)


Ovido - Quiz & Flashcards